openingsuren

7/7 OPEN van 6u tot 22u voor actieve leden

Als actief lid kan je iedere dag inchecken van 6u ’s morgen tot 22u in de avond via jouw persoonlijke QR code in jouw app of via jouw RFID badge/polsbandje.

Veelvoorkomende vragen

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Infinity verzamelde de meest voorkomende vragen omtrent onze onbemande/bemande uurrooster, zodat je makkelijk een antwoord kan terugvinden. Zie je jouw vraag hier niet tussen staan? Neem gerust contact met ons op en we helpen je met plezier verder. info@infinityfitness.be

Algemeen

Hoe kan ik als actief lid binnen tijdens de onbemande uren?

Als je een actief abonnement of beurtenkaart hebt, dan kan je 7/7 de voordeur openen tussen 6u in de ochtend en 22u in de avond met jouw persoonlijke QR code die je kan terugvinden in onze app of met je RFID bandje.
De scanner kan je terugvinden aan onze voordeur (zwart bakje aan de rechterzijde).
Hou er jouw QRcode op je telefoon of jouw RFID bandje even voor en het slot van de voordeur zal openen gedurende een 5-tal seconden, zodat je makkelijk naar binnen kan.
Laat de deur achter jou gewoon weer dichtgaan.

Om naar buiten te gaan druk je even op de knop aan de rechterzijde van onze voordeur (aan de witte paal), zodat het slot opnieuw voor jou opent.
In het naar buitengaan heb je jouw QRcode of bandje niet nodig.

Dus ook op feestdagen kan ik komen sporten?

Klopt helemaal. 7/7 is echt 7/7, iedere dag van het jaar.
Ook in het weekend en ook op feestdagen

Wanneer is een coach aanwezig, indien ik vragen heb?

Onze bemande uren zijn als volgt:

Maandag: 9u tot 11u en 17u tot 21u
Dinsdag: 9u tot 11u en 17u tot 21u
Woensdag: 9u tot 11u en 17u tot 21u
Donderdag: 9u tot 11u en 17u tot 21u
Vrijdag: 9u tot 11u
Zaterdag: 9u tot 11u

Door onze uren meer te structureren zullen we ons tijdens de bemande uren volledig kunnen concentreren op coaching, begeleiding en vragen.

Binnenkort: Leden met een abonnement zullen 2-maandelijks een afspraak kunnen boeken met één van onze coaches ter opvolging. Dit kan zijn om een nieuw trainingschema te overlopen, progressie te bespreken, een bodyscan in te plannen,…
Op die manier willen we onze leden nog beter bijstaan tijdens hun sportavontuur

Zijn jullie er dan helemaal niet tijdens de onbemande uren?

Allicht zal je ons regelmatig ook tijdens ‘onbemande uren’ in de fitness kunnen vinden, maar dan ligt onze focus op andere taken dan coaching, nl. administratie, boekhouding, onderhoud, …
Op die manieren willen we de focus beter verdelen. Op de ‘bemande’ momenten ligt onze focus ten volle op begeleiding, vragen beantwoorden en coaching.
Maar het is ook goed mogelijk dat onbemand echt onbemand is.

Wat als ik een drankje zou willen kopen tijdens de onbemande uren?

Er komt een “honesty bar” (een eerlijkheidsbar, vrij vertaald)

Onze mini shop met frigo en (eiwit)repen is dus vrij toegankelijk. We rekenen op de eerlijkheid van onze leden om de gekozen producten ook af te rekenen.
Dit kan via payconiq door de QR code in te scannen en het bedrag in te geven (prijslijst aan de bar) of heel binnenkort via de webshop op onze site.

Leden die nog ‘krediet’ hebben staan, zullen hier uiteraard ook nog gebruik kunnen van maken. Dit tijdens de bemande uren. Indien je enkel nog tijdens onbemande uren komt, kan krediet integraal terugbetaald worden.

Wat als mijn beurtenkaart (of abonnement) op is?

Via onze nieuwe software krijg je vóór de deadline van jouw abonnement of beurtenkaart een email waarin je ook een link zal vinden naar onze webshop om deze te verlengen/vernieuwen.
Ook als jouw beurtenkaart bijna op is, krijg je een email.

Dit is vooral van belang als je wil komen sporten tijdens de onbemande uren.

Natuurlijk kan verlengen/vernieuwen van jouw lidmaatschap ook nog gewoon aan de balie, maar dan enkel tijdens de bemande uren.

Wat als ik enkel met dagpasjes werk?

Kom je sporadisch eens sporten en werk je via dagpasjes? Via onze applicatie of webshop op onze site kan je een dagpasje aankopen.
Dan krijg je een QR code waarmee je aan de deur kan inchecken tijdens de onbemande uren.
Tijdens de bemande uren kan je nog steeds een dagpasje aankopen aan de balie.

Enkel als het de allereerste keer is dien je tijdens de bemande uren langs te komen. Zo kunnen we jouw profiel activeren voor 7/7 toegang (ivm enkel tijdens bemande uren). We ontmoeten namelijk graag al onze leden eens persoonlijk 🙂

Zijn jullie niet bang voor diefstal of vandalisme?

We hebben het volste vertrouwen in onze leden.
Om veiligheid te garanderen hebben we camera toezicht met registratie doorheen de volledige fitness + parking (NIET in de kleedkamers en toiletten).

Bij meldingen of zodra we merken dat iets verkeerd verloopt kunnen we ingrijpen.
Afhankelijk van de ernst van het incident worden betrokken leden hierop aangesproken of bij zeer ernstige gevallen definitief de toegang geweigerd met onmiddellijke ingang.

Zowel ons alarmsysteem als camera’s zijn geregistreerd bij de politie en kunnen dus gebruikt worden als bewijsmateriaal, indien nodig.

Ons alarmsysteem staat bovendien in rechtstreeks contact met een bewakingsdienst, die bij incidenten onmiddellijk kunnen ingrijpen.

Krijgen nieuwe leden onmiddellijk 7/7 toegang?

Nee, nieuwe leden of prospecten zullen sowieso eerst een afspraak dienen te maken bij één van de coaches om lid te kunnen worden. Dit ivm het opmaken van (fitness)profiel, het instellen van toestellen, het uitleggen van onze werking,…
Pas daarna kan 7/7 toegang worden geactiveerd.

CLOSE

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

  • 00 123-456-789
  • office@activia.com
  • 2946 Angus Road, NY
FOLLOW US