FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Infinity verzamelde de meest voorkomende vragen, zodat je makkelijk een antwoord kan terugvinden. Zie je jouw vraag hier niet tussen staan? Neem gerust contact met ons op en we helpen je met plezier verder.
Algemeen
Ik plan graag een bezoek in om jullie aanbod te leren kennen
Wat fijn dat je ons wilt leren kennen. Uiteraard nodigen we je graag uit voor een bezoek, zodat we kunnen luisteren naar jouw doel en je gepast advies kunnen geven.
Een kennismaking doen we steeds op afspraak, zodat we zeker voldoende tijd voor je kunnen vrijmaken.
Via “gratis dagpas” kan je deze vrijblijvend aanvragen en ons reeds wat eerste info bezorgen. Dan nemen we zo snel mogelijk contact op om dit voor je in te plannen.
Je kan opteren voor een rondleiding (+/- 20min) of ineens een eerste gratis training (+/- 60min)
Wil je graag zo snel mogelijk langskomen? Geef ons dan een belletje op 09 311 73 74 en dan kijken we onmiddellijk wanneer één van onze trainers zich kan vrijmaken
Geven jullie voedingsadvies?
Ja, Charlotte heeft afgelopen jaren verschillende opleidingen gevolgd rond voedingsleer, waaronder de prestigieuze “Precision Nutrition Coaching opleiding” (USA).
Heb je algemene vragen over voeding? Dan kan je bij haar terecht voor no-nonsense advies.
Wil je je echt graag stap voor stap persoonlijk laten begeleidingen? Dan kan je ervoor kiezen om je te laten coachen. Charlotte leert je alle geheimen rond voeding en zal jou begeleiden om stap voor stap naar jouw doel toe te werken. Ze pakt ook ineens jouw beweegpatroon en leefstijl aan, gezien deze hand in hand gaan met gebalanceerde voeding.
Looptijd van all-in coaching is min 12 weken.
Bieden jullie ook personal training aan?
Absoluut! Al onze trainers hebben de juiste kennis in huis om jou de juiste techniek aan te leren en te motiveren richting jouw doel.
Gezien iedereen anders is (doel, ervaring, eventuele blessures,…) worden al deze punten eerst besproken tijdens een vrijblijvend gesprek met één van onze coaches.
Enkel aan de hand van dit gesprek kunnen we juiste advies geven ivm het beste traject voor jou.
Lidmaatschap
Ik ben niet zeker welk lidmaatschap best bij me past. Kunnen jullie me helpen?
Uiteraard kunnen we je hierin begeleiden. We luisteren naar jouw doel en (agenda)mogelijkheden om aan de hand van deze info jou het best passende plan te adviseren.
Vraag via “gratis dagpas” een vrijblijvende kennismaking aan en dan plannen we dit zo snel mogelijk voor je in.
Vanaf wanneer is een abonnement voordeliger tov van een beurtenkaart?
De algemene regel hiervoor is:
Kom je gemiddeld meer dan 1 keer trainen per week? Dan zal een abonnement voordeliger zijn. Is dit niet het geval, dan ben je beter af met een beurtenkaart.
Kan de geldigheidsduur van mijn beurtenkaart worden verlengd?
10-beurtenkaarten en 20-beurtenkaarten zijn respectievelijk 6 maanden en 12 maanden geldig. We zijn ervan overtuigd dat dit jou ruim voldoende tijd geeft om jouw beurten op te gebruiken.
Enkel omwille van medische redenen en met attest van de arts/specialist kan de geldigheidsduur worden aangepast. Hierop maken we geen andere uitzonderingen.
Niet zeker of je 10 keer op 6 maanden kan komen sporten? Dan is een dagpas voor jou de beste optie.
Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap als ik een medische ingreep moet ondergaan?
Voor langdurige ziekte, medische ingrepen en de bijhorende revalidatieperiode bieden we de mogelijkheid aan om jouw abonnement (of de geldigheidsduur van je beurtenkaart) te verlengen met de periode van revalidatie die wordt aangeraden door de behandelende specialist.
procedure:
Bezorg ons zo snel mogelijk (binnen 7 werkdagen na bezoek aan arts) een medisch attest van de behandelende specialist (kan per email) met daarop de periode dat je niet mag sporten omwille van gezondheidsredenen.
Aan de hand van deze info kunnen wij de geldigheidsduur van jouw lidmaatschap aanpassen.
Zijn alle abonnementen via domiciliëring?
Onze langlopende abonnementen zijn inderdaad via domiciliering. Hier kunnen we geen uitzonderingen op maken.
Als je geen domiciliëring wenst kan je opteren voor losse maandpassen. Deze kan je maand per maand aanschaffen aan de balie. Deze worden nooit automatisch verlengd en uiteraard hebben we hiervoor ook geen rekeningnummer van je nodig.
Ook beurtenkaarten en dagpassen zijn een optie zonder domiciliering.
Waarom is een abonnement via domiciliëring voordeliger dan losse maandpassen?
Een abonnement via domiciliëring brengt een pak minder administratie werk met zich mee en in alle eerlijkheid meer zekerheid van inkomsten voor ons.
Leden die kiezen voor een domiciliëring krijgen dus een mooie korting op de basisprijs van een maandpas, als bedanking voor hun trouw in Infinity.
Opzeg lidmaatschap
Vanaf wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen?
Afhankelijk van gekozen abonnement is de looptijd anders.
Na de gekozen looptijd is jouw abonnement maandelijks opzegbaar (vóór de 20e van de lopende maand). Zo niet, wordt jouw abonnement maandelijks verlengd.
De domicilieringen worden aan de bank bevestigd op de 20e van de maand vooraf. Opzeggen kan dus maandelijks vóór de 20e van de maand.
Hou ons schriftelijk (email / brief) op de hoogte van jouw wens om jouw abonnement te stoppen, zodat we het nodige voor jou kunnen doen.
Wens je voor korte periode lid te zijn? Dan zijn onze maandpassen, beurtenkaarten of dagpassen de beste optie voor jou
Wat is de opzegprocedure voor mijn abonnement?
Jouw abonnement wordt na de minimum looptijd maandelijks stilzwijgend verlengd met 1 maand.
Wil je deze na de minimum looptijd opzeggen, kan dit maandelijks vóór de 20e van de lopende maand.
Procedure:
Stuur ons een email (of brief) met de melding dat je graag jouw abonnement wilt opzeggen. Daarna doen wij het nodige voor jou. Je dient dus zelf geen contact op te nemen met jouw bank of jouw domiciliering stop te zetten. Wij doen dit allemaal voor jou en je krijgt hiervan een bevestiging per email terug.